Vakıf Katılım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 5 kat arttı
Bankadan yapılan açıklamaya göre, müşterilerine hızlı ve erişilebilir bankacılık hizmetleri sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf İştirak, yıl sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor. yıl.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vakıf Katılım Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, rekabetin dijitale taşınmasıyla birlikte müşteri deneyiminin çok daha kritik bir önem kazandığını ve özellikle uzaktan müşteri konusunda yaptıkları iyileştirmeler sonucunda şunları söyledi: satın almayla 2023 yılında müşteri olma süresini 4 dakikaya indirdiler.
Yıl içinde tüzel kişilere yönelik uzaktan müşteri kazanım sürecini başlatan ilk finans kuruluşu olduklarını hatırlatan Akben, dijital kanallardan edinilen müşteri sayısının bir önceki yıla göre 5 kat arttığını anlattı.
Dijital bankacılığa verdikleri önemi anlatan Akben, mobil bankacılık başta olmak üzere dijital kanallarda tasarladıkları her süreci ve sundukları her hizmeti, müşterilerinin en iyi deneyimi yaşama isteği ve tercihleri doğrultusunda ele aldıklarını kaydetti.
“Yapay zeka ve robotik kullanımını artıracağız”
Mehmet Ali Akben, 2023 yılının dijital kanallarını güçlendirdikleri, müşterilerinin dijitalleşme oranını artırdıkları bir yıl olduğunu belirterek, 2024 hedeflerine ilişkin şunları kaydetti:
“Bu yıl hizmetimizin kapsamını genişleterek dijital yollarla daha geniş kitleleri bankamızla buluşturmak istiyoruz. Aynı zamanda bilgiyi merkeze alan iş kültürünü devam ettirerek bu alanda yapay zeka ve robotik kullanımını artıracağız. Dijitalleşme hedeflerimizi daha ileri seviyelere taşımak için ‘dijital olgunluk’ belirledik.” “2024 yılında çıtamızı daha da yükselterek, gelişen teknolojiye uygun olarak müşterilerimizin beklentilerine en etkin ve hızlı şekilde cevap vermeye devam edeceğiz.”